2008-01-17

NIRE BALORAZIOA

Espero dut nire bloga jende asko irakurtzea eta haien gustokoa izatea. Nik aukeratu dut Ijitoen etnia nire bloga garatzeko zeren nire herrian Basaurin ijito asko bizi dira eta haietaz gauza askorik ez dakigu. Horrezegatik guztion artean ijitoak ezagutzea nahi izan dut eta estereotipoak kentzea eta pentsatzea guztiok pertsonak garela eta bakarrik diferentziatzen digu kolorea edo kultura. Gustora egon nahiz blog hau egiten eta pentsatzen dut oraindik gauza asko egin behar direla Ijitoak gura gizartean hobeto integratzeko.
Esan beharra dago, niri internet eta ordenagailuak asko ez zait gustatzen baina blog honekin gauza asko ikasi ditut eta orain arinago naiz interneten nabegatzen.
Irakasgai honetan ikusi dut beste egoera batzuk daudela hezkuntza irakasteko.

2 comentarios:

Mai dijo...

kaixo!!!!!! Zure bloga ondo dago, ijitoen jatorria, sineskerak, kultura....eta halakoak ezagutza ondo datorkigu haien bizi modua ulertzeko eta errespetatzeko

Anónimo dijo...

kaixo eneritz!!!ZORIONAK ZURE BLOGAGATIK!!!azkenean ijitoen inguruan lan bikaina egin duzu. niri behintzat interesgarria irudi zait eta gainera lagungarria izan da kolektibo honi buruz gauza gehiago jakiteko. besteengandik gauza asko ikastea faltatzen zaigu...eta horretarako ezinbestekoa da errespetua.